slut på det roliga!

hejhej, då var det slut på det roliga :/
helgen har spenderats i höganäs med johanna och hela gårdagen även med isak på snowboardarna, vilket fick mig att bli extra pepp inför åre-resan. Igår kollade jag och johanna även på hiphip, och gud vad roligt det är, haha.
Idag har jag mest slappat och kommer förmodligen göra det resten av dagen, det är ju trots allt sista lovdagen.
I morgon börjar skolan och jag orkar nt men får väll kämpa på, ska bli kul att träffa saknade små kompisar och få sminka sig i morgon, haha :)
jaja, det var allt för mig och nu ska jag se filmen "COCO Chanel" :D
ska även försöka bli lite aktivare men här kommer lite bilder från helgen, puss! <3
isak,salome,johanna
isak,salome,johanna
isak,salome,johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var hur mysigt som helst! :) puss på dig, kom hit snart igen!

2011-01-11 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0