ny vecka nudå !

jaha då var helgen slut :(
jaja, bara att köra på igen med skolarbetet, snart sätts ju betygen.. :)
helgen har iaf som vanligt gått väldigt fort och det har varit skoj, jag har sätt en hel del film,
känat 200 spänn på lite reklamdelning och shoppat på www.junkyard.se  , riktigt bra shop!!
idag hade vi låtanalys i skolan lite pirrigt, men det gick bra , haha :D
fick en ny solo tidning idag av mamma min prenumeration var tydligen slut så får börja
om nu igen, riktigt grym tidning där finns alltid massa nya intressanta texter, nyheter, mode, smink
fabilous :D har precis lagt mig i sängen och ska snart somna men först läsa lite i den nya tidningen puss,
bilder kommer!! ♥♥
en glad bild på mig för ngn vecka sedan haha ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0