11/2 -2011

hejhej!
har för min del inte blivit  av att blogga på väldans länge, men har inte orkat  sry :/
men,men just nu lagar jag sushi och det går faktiskt skit bra! :D
förra helgen var riktigt härlig, på fredagen träffade jag lite kompisar i kyrkan och från
lördag till söndag var johanna här. Tyvärr har jag varit sjuk nästan hela den här veckan
med upp mot 40 graders feber, halsont och huvudvärk, jaja man ska inte klaga folk har
det värre hr i världen. Trots sjukdomarna har jag iaf skrivit de två första nationella proven
i svenska, vilket känns RIKTIGT GÖTT!! idag var det matteprov, kändes inte bra men inte
heller dåligt, men nu r det helg och det ska bli skönt!
(bild på sushin kommer, om den blir bra så att säga, haha)
(jag och johanna i fotoautomaten i lördags)
(bild från när jag hade bakat scones, remember?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var så galet mysigt att hälsa på hos dig! ZUPP

2011-02-12 @ 23:19:19
URL: http://cupcakedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0